fredag 31 december 2010

Ett nytt år väntar runt hörnet!

Så var det redan till ända...2010!
Ett nytt år väntar oss om bara några timmar!

2010 kommer jag att minnas som ett mycket slitit år....men också året då jag vågade ta steget och öppna min lilla butik.
Jag ser fram emot vad det projektet kan föra med sig under det nya året.
Jag har så många idéer....

2011 kommer att bjuda på många fina stunder i form av resor, både redan planerade och oplanerade.
Fester och faktiskt också ett jubiléum väntar och det känns roligt att ha något att se fram emot.
Sedan vet jag att det säkert kommer jobbiga stunder även detta nya år.
Men jag hoppas att de roliga, festliga och härliga stunderna kommer att överväga.

Inför det nya året hoppas jag att jag själv ska kunna luta mig tillbaka och lita lite mer på mig själv och min omgivning. Allt hänger inte på mig.

Ikväll firar vi en lugn och fin nyårsafton med min syster och hennes familj.
God mat och trevligt sällskap, det är inte illa!



GOTT NYTT ÅR!

2 kommentarer:

Grodmamman sa...

Teet kom häromdagen, har dock inte hunnit smaka på det än.
Gott Nytt År!
Kram

Sjabbig men chic sa...

Och jag önskar dig ett ljuvligt härligt 2011!

kramis Lisa