söndag 17 oktober 2010

ORD

Hittade den här roliga saken hos Nästet. 
Ord som gör mig den jag är...

1. What is your favorite word? På engelska är det daffodil och på svenska familj
2. What is your least favorite word? Stress och krysta
3. What turns you on creatively, spiritually or emotionally? 
Musik, vackert väder, glädje
4. What turns you off? Stress, ilska, tånaglar
5. What is your favorite curse word? Helvetes och faaan.
6. What sound or noise do you love? 
Vindens vinande, havets brus och kattens spinnande
7. What sound or noise do you hate? 
Fläktar som står på och när någon tappar bestick i golvet.
8. What proffesion other than your own would you like to attend? 
Butiksinnehavare eller trädgårdsmästare
9. What proffesion would you not like to do? Arbeta i äldrevården
10. If heaven exist, what would you like to hear God say when you arrive at the pearly Gates? Välkommen! Din syster väntar på dig!



2 kommentarer:

s.m.i.l.e sa...

Hej!! Vad kul att du hittade in till mig! Och tack för din rara hälsning.

Önskar dig en trevlig vecka! :-)

Nipe sa...

Krysta! Fniss, jag tänker på dig varje gång jag hör det ordet numera., sen du berättade det en gång för länge sen. Kul att du är tillbaka här igen!