fredag 11 december 2009

Enjoy the silence


Tystnad råder i Vita Villan.
I alla fall från mig.
Jag har tappat rösten.
Det är tredje dagen jag går här hemma nu och inte ljud får jag fram.
Bakade lite julkakor i går, men det var inget kul :(
Jag brukar ha julmusik på och sjunga med för full hals.
Förra gången jag blev så här kunde jag inte sjunga på 3 månader.
Hoppas inte det blir likadant igen.

Men.. jag får väl ta mig i kragen och hoppas på det bästa.
I helgen blir det julklappsrunda, luciatåg i kyrkan med dotterns kör, julmarknad och förberedelse av julmat.

Trevlig 3:e advent!

1 kommentar:

Sjabbig men chic sa...

Men fy vad hemskt att tappa rösten. Det gjorde jag en gång i tjugoårs-åldern. Fick stränga order om att vara tyst... men det gick inte så bra;)
Hoppas att du kryar på dig snart.

Kram Lisa